Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?

Kontakt telefoniczny: +48 531395500

Kontakt emailowy: sklep@defemme.pl

Proszę kliknąć i zapytać Ewy bezpośrednio on-line!

Zwroty i wymiany, reklamacje towaru

Zdarza się, że otrzymają Państwo przesyłkę, ale bielizna nie leży tak, jak trzeba lub też nie spełnia Pańskich oczekiwań. W tym przypadku gwarantujemy Państwu możliwość zwrotu nieużywanego, niezniszczonego towaru w terminie do 14 dni.

Oferujemy Państwu następujące rozwiązania:
Towar wymienimy za inny towar lub za inny rozmiar tego samego towaru
Po zwrocie zakupionego towaru wyślemy do Państwa pieniądze za towar

Jak wymienić/zwrócić towar

Towar należy zapakować do pierwotnego opakowania producenta. Zwracany towar musi posiadać oryginalne (nieoderwane) metki, nie może być używany i posiadać jakiekolwiek znaki noszenia lub uszkodzenia.
Należy wypełnić formularz zwrotu - „Formularz reklamacyjny" - dołączony do przesyłki. Formularz można też pobrać z naszej strony internetowej.
W formularzu należy wypełnić wymagane dane - czy chodzi o wymianę towaru, o zwrot towaru i żądanie zwrotu pieniędzy.
W przypadku wymiany towaru należy podać nowy rozmiar i kolor.
W przypadku żądania zwrotu pieniędzy (bez wymiany towaru), w formularzu zwrotu należy podać numer konta bankowego, na które zostaną przelane pieniądze.
Przesyłkę z prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać na adres:
Paradeo s.r.o., Cieszyńska 7, 43-418 Pogwizdów

Dalsze postępowanie
W przypadku, że żądany towar posiadamy w magazynie, nowa przesyłka zostanie zrealizowana w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania towaru do wymiany. W przypadku, że żądany towar nie znajduje się w naszym magazynie, skontaktujemy się z Państwem. Termin dostawy ulegnie przez to wydłużeniu. Jeżeli przesyłka z nowym towarem nie dotrze do Państwa w przeciągu 30 dni roboczych, prosimy o kontakt z Centrum obsługi klienta pod numerem: +48 223 979 067 lub mailowo: sklep@defemme.pl

Zwroty i wymiany - koszty

W przypadku, że zwracają Państwo towar bez żądania jego wymiany, w przeciągu 30 dni roboczych otrzymają Państwo pieniądze za towar na podany numer konta bankowego.
W przypadku, że życzą sobie Państwo wymianę towaru, możliwe są następujące opcje:
1. Cena nowego towaru jest równa cenie towaru do zwrotu - w tym wypadku podczas odbioru przesyłki płacą Państwo tylko za koszt wysyłki.
2. Cena nowego towaru jest wyższa niż cena towaru do zwrotu - w tym wypadku Płacą państwo za koszty wysyłki + różnicę w cenie towaru.
3. Cena nowego towaru jest niższa niż cena towaru do zwrotu - w tym wypadku wyślemy do Państwa nadpłaconą sumę (odejmując od niej koszt wysyłki i cenę nowego towaru) z powrotem na konto bankowe. Podczas odbioru nowego towaru nie ponoszą już Państwo żadnych opłat.

Co robić w przypadku, gdy otrzymam uszkodzony lub wadliwy towar
Jeżeli otrzymają Państwo uszkodzony lub wadliwy towar, należy postępować tak samo, jak w przypadku wymiany lub zwrotu towaru. W formularzu zwrotu należy dokładnie opisać rodzaj uszkodzenia lub wady.

W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym Centrum obsługi klienta pod numerem +48 223 979 067 lub mailowo: sklep@defemme.pl

Chętnie służymy Państwu radą i pomocą.

Reklamacje

Gwarancja rozpoczyna się wraz z dniem odbioru towaru przez Klienta. Na towar udzielamy 24-miesięcznej gwarancji. Sprzedający odpowiada za uszkodzenia i wady w momencie odbioru towaru przez Klienta. Odpowiada także za wady, które pojawiły się w okresie trwania gwarancji. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niedelikatnego i niewłaściwego używania towaru oraz na skutek uszkodzeń mechanicznych. Podczas prania i czyszczenia towaru należy przestrzegać symboli określonych przez producenta. Symbole te można znaleźć na każdej metce.
Z reklamacji można skorzystać bądź przez odesłanie towaru na nasz adres, bądź przez osobiste dostarczenie towaru do naszej siedziby. Towar podlegający reklamacji przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu producenta. Koszt dostarczenia towaru do sprzedającego pokrywa Klient. Koszt dostarczenia towaru do Klienta pokrywa sprzedający. Należy zawsze wypełnić Formularz reklamacyjny, dokładnie opisać wadę i podać dane kontaktowe.

Reklamacja będzie uwzględniona w trybie natychmiastowym, o jej przebiegu zostaną Państwo poinformowani.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego znajdą Państwo powyżej. Chętnie również odpowiemy na wszelkie pytania, prosimy o kontakt z Centrum obsługi klienta pod numerem +48 223 979 067 lub mailowo: sklep@defemme.pl